25 september 2014

Torsdag


Tanken var att jag skulle blogga igår. Var helt beredd på det, men glömde bort iaf. Var ganska trött efter jobbet. Men köpte nya skor igår. Hade velat köpt nya länge och efter jobbet igår så passade jag på att kolla på Intersport. Och hittade ett par awesome walking skor.
Det känns som om man studsar när man går, är ju van med platta skor. Så de är jäkligt skönt för fötterna nu när man inte har platta skor. Och det var ju jävligt kul att det var kampanj just nu på dom och att dom var nedsatt till halva priset.


Idag har gått ganska snabbt tycker jag. Fick skjuts hem från jobbet av farbror och syster som ändå var inne i stan.
Passade på att storhandla även, männen var ute på shoppingrunda så dom fick ta maten i sin bil, medans jag åkte i min farbrors bil. Sen var det att packa upp maten innan man gick upp till grannen för att dricka kaffe och äta lite kakor. Var lite hyperaktiv när jag kom hem efter en kopp kaffe och en Celsius. Så när jag skulle raka av håret på Johannes så tyckte jag att det skulle gå fort. Men de gick inte alls för sig. Maskinen ville inte vara lika snabb som mig. Men nu är han snaggad och snyggare.

Men ska återgå till våran filmkväll nu. Första hobbit filmen är på nu.

Inga kommentarer: